Wat zeggen onze klanten

Door de jaren heen hebben we veel feedback van onze klanten mogen ontvangen. Lees hieronder hoe een aantal van onze klanten de dienstverlening van aovspecialist.nl hebben ervaren. Wilt u uw eigen ervaring met aovspecialist.nl delen? Klik dan op de button hieronder.

Deel uw ervaring
Datum: 07-04-2025

Rob heeft mijn prettig en zorgvuldige begeleidt door het aanmeldings- en keuringsproces van de verzekeraar.

Datum: 07-04-2025

Ik wil graag even stilstaan bij de waarde van goed beheer bij een AOV-verzekering. Dankzij de betrokken en deskundige inzet van Bob van der Henst (van Henst & Lunssen )is mijn verzekerde som alsnog geïndexeerd, terwijl dat eerder niet mogelijk leek. Dat was voor mij een flinke meevaller – en vooral een bevestiging dat ik destijds de juiste keuze heb gemaakt door een beheermodule af te sluiten. Wat ik begreep, is dat steeds meer mensen ervoor kiezen om géén beheer af te nemen. Zelf zie ik dat als een grote inschattingsfout. Juist op het moment dat je door ziekte of een ongeval uitvalt, heb je vaak de mentale of fysieke ruimte niet om zelf alles rondom je verzekering te regelen. Dan is het ontzettend waardevol als er een expert naast je staat die dat wél doet. In tijden van inflatie is het verleidelijk om op kosten te besparen, maar beheer is geen luxe – het is een belangrijk onderdeel van risicodekking. Voor mij voelde het als een extra vangnet, en het heeft zijn waarde meer dan bewezen. Ik kan het dan ook iedereen aanbevelen om naast de AOV ook een beheermodule af te sluiten. Kortom: ik kan Henst & Lunssen van harte aanbevelen. Professioneel, scherp, en écht betrokken.

Datum: 07-04-2025

Ik ben ontzettend blij met wat Henst & Lunssen voor mij heeft betekend. Dankzij hun inzet is het tóch gelukt om mijn verzekerde som te laten indexeren, terwijl dat eerder onmogelijk leek. Dat is voor mij echt van grote waarde geweest. Tijdens een gesprek met Bob kwam ter sprake dat tegenwoordig steeds minder mensen blijkbaar kiezen voor een beheermodule bij hun AOV. Persoonlijk snap ik daar eerlijk gezegd niks van. Juist op het moment dat je arbeidsongeschikt raakt — door ziekte of een ongeluk — heb je vaak helemaal niet de ruimte (mentaal of fysiek) om allerlei zaken rondom je verzekering te regelen. Dan is het zó’n geruststelling dat er iemand naast je staat die precies weet wat er moet gebeuren en dat ook gewoon regelt. Beheer is dus in mijn ogen niet zomaar een service, maar een essentieel onderdeel van je verzekering. Ja, het kost geld, en ja, in dure tijden is het verleidelijk om daarop te bezuinigen. Maar het risico dat je daarmee neemt, verandert daar niks door. Sterker nog: dat risico blijft even groot, en misschien zelfs groter omdat je er alleen voor staat. Ik ben daarom echt blij dat ik destijds wél heb gekozen voor de beheermodule. Het heeft me veel opgeleverd en ik zou het iedereen aanraden. Henst & Lunssen weet wat ze doen — professioneel, betrokken en gewoon heel goed in hun werk. Dank Bob voor je vastberadenheid en doorzettingsvermogen om de indexering geregeld te krijgen.

Datum: 25-03-2025

Top adviseur! Duidelijk, compleet, proactief en fijne communicatie en bereikbaarheid.

Datum: 26-02-2025

Heel fijne en duidelijke uitleg. Prettig in overleggen.

Datum: 26-02-2025

Heel fijne ondersteuning in een woud van onduidelijke informatie voor een startende ZZP-er.

Datum: 20-02-2025

Jeroen heeft een mijn "probleem" begrepen om een verzekering te vinden "op maat" en heeft er alles aan gedaan om uiteindelijk een verzekeringsbedrijf gevonden voor mij

Datum: 18-02-2025

Uiterst tevreden met de ondersteuning bij het afsluiten van een AOV.

Datum: 16-01-2025

Bij het afsluiten van een AOV ben ik ontzettend goed geadviseerd en was er een hele actieve begeleiding van Rob tijdens het hele traject. Rob was erg goed bereikbaar en reageerde per omgaande als ik een mail had gestuurd. Maar hij benaderde mij ook uit zichzelf als ik een stap moest zetten in het proces. Ook nam hij direct contact op met de verzekeraar om iets te verduidelijken als dat nodig was. Deze actieve betrokkenheid en begeleiding zorgde ervoor dat het hele proces snel is doorlopen en ik op korte termijn duidelijkheid heb over de acceptatie van de verzekering. Ik ben echt heel erg positief over de dienstverlening van Henst & Lunsen. Voor mij is het een 10. Ik weet geen enkel verbeterpunt te bedenken. En ik zal hen zeker aanbevelen bij collega ondernemers!

Datum: 06-12-2024

Ik ben altijd deskundig, vlot en vriendelijk behandeld door Henst & Lunsen. Zij hebben mij begeleid in een traject voor aanvraag van een AOV. Het is heel prettig om iemand aan jouw zijde te hebben in een wereld die je zelf niet goed kent. Bob was beschikbaar voor overleg en vragen. En gaf aan wat een goede aanpak is. Dat is het gedeelte waarbij je jezelf wil beschermen, mocht je ziek worden. Er is niks fijner dan vrij te kunnen leven en ondernemen. Als je ziek wordt, is dat alleen al een heel heftige verstoring daarvan. Maar om dan, terwijl je ziek bent, ook nog het juiste te doen, besluiten en scherp te blijven is bijna niet te doen. Op zo'n moment een bemiddelaar aan je zijde hebben, is van het grootste belang. Ik werd ziek en langdurig ziek, en ben toen weer hierin deskundig, vlot en met menselijkheid behandeld door Henst & Lunsen. Zij begrijpen dat je kwetsbaar bent en denken met je mee, terwijl bepaalde instanties dat niet doen. Ook voor die fase is bemiddeling zeer aan te raden. Bedankt Bob, Henst & Lunsen, voor jullie heldere en deskundige aanpak, steeds weer.

Klantbeoordeling

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een

9.4

Op basis van 358 beoordelingen in de afgelopen 3 jaar

Deel uw ervaring

Na het afsluiten van een verzekering of de afhandling van bijvoorbeeld uw schade kan het zijn dat u een mail van ons ontvangt waarin u wordt gevraagd om onderstaand formulier in te vullen.

Wat gebeurt er met uw reactie?

Wij ontvangen graag uw reactie, hiermee kunnen we onze dienstverlening aanpassen op uw wensen/voorkeuren. In uw beoordeling kunt u aanvullende informatie geven. Dit geeft ons inzicht in wat we goed doen of nog kunnen verbeteren.